Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

08 July 2009

Wajib Tonton... Simple & Santai

Lame nye aku x updated blog ni.. dah naik bersawang jer .. hehehe..Sebenarnyer agak BZ kebelakangan ini.. Lagipun aku ade 4 blog.. So mane sempat aku akan updated kan... Yang nyata blog makan aku sentiasa updated... So korang patut usha blog makan aku tuh..

Kat sini saje nak cite sal cerita TV yang aku tengah layan sekarang... 2 cerita ni dalam 1jam yang berderetan lar... So senang nak tonton kedua-duanyer...

1st story adalah MASQUERADE... Best giler cite ni.. Lawak but penuh idea and kretiviti... Cite ni from Japan.. So pada korang yang baru sedar akan kehadiran cerita ini, korang patut bukak2 lar TV nanti.. Mase siaran bukan lah prime time.. Tapi boleh lar...

MASQUERADE
Ahad
7 malam

Selepas itu lak disusuli ngan 1 cerita informasi buat remaja sekalian.. Orang tua pun ape salah tengok.. Takut x berminat lar... 3R musim terbaru... 3R kali ni more attractive lar... Aku suka sangat.. Informasi pun more pack than previus sesson... So pada korang semua, WAJIB TONTON 3R ni... Kalau x pat jugak, tengok lar online.. Kat TV3 or Youtube... Aku x pat tengok online, compony dah block.. huhuhuh... Apakan daya...

3R
(Respect, Relax & Respond)
Ahad
7.30malam

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin