Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

02 October 2009

::antibiotik::

Semalam aku kena 'Brain Wash' with mY Mr Black Secret... Kena cuci abes lar... Semua pasal bendalah kat sebelah tu (..Antibiotik..). Nak lawan sangat... Amek ko.. huhuhu...

mY Mr Black Secret cakap
"Antibiotik tu kalo xbis mkn y bhye. Kalo bis mkn xpe. Kalo xbis, virus xabs mati, so die da imun, next time kne mkn y lg kuat. If syg mknbis, smpi die mati, then if next time skt lg. Leh guna dose y sme. Syg ni dgr sape la ckp. Kalo xelok, xd klinik bg antibiotik"

Itu lah dia penjelasannya. Dulu aku penah bace paper, kalau amek selalu antibiotik akan menyebabkan antibodi badan makin lemah... Dan kite memerlukan antibiotik chemical jer selalu... Tapi mungkin problem ni akan berlaku kalau kite tak abeskan antibiotik tu... Ia da imun... Ermmmm 1 more knowledge i got... Thanks Mr Black Secret

1 comment:

n0n0n said...

padan muka kene bebel....wakakakaka,,,,beb,aku tak dapat dtg umah ko la esok....duit takde ni...huhuhuhuh....len kali la aku dtg,raya aji ke...ahaks...anyway sampaikn salam kat smua dak2 kita ye....kalo lidya ade,ckp aku rindu kat dia...wakakakaka....weh,main2 je...kang korg gosipkn aku lak....ngeeee......

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin