Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

12 February 2009

CuP cakes +mania+

Giler tol pale otak aku sekarang ni... Perut pun cam x betol gak.. huhuhu... sekarang ni ape penyakit aku ntah... CUPCAKE CRAZEEE !!!!!
.
Memang giler tol... Ari2 aku sembang sal cupcake... And ari2 aku request nak CUPCAKE from mY LittLe Black SecreT... hehehehe... Mengidam sangat nak makan cupcake comel2... Tapi ntah aku sanggup makan or x kek ni.. Ntah2 wat tayangan unggul jer nanti.. hehehehe...

Ni semua gara2 Kak Nani si pembuat Cupcake... Datang opis aku kalau x bawak cupcake, mesti sembang sal CupCake... Layan lar semo blog yang jual cupcake... Nak copy design... Hehehe... Penat wehh... mate pun dah blurr jer sekarang... Rase cam nak semo jer cupcake kat Malaysia ni... hehehehe...

Hari ni Kak Nani dah setuju... Aku leh request ape2 corak pun... Tunjuk jer gambar dia akan wat... wahhhh best giler ni... Wat aku makin giler... so sekarang semua blog yang de kaitan ngan CupCake aku explore... Nak dapat kan design... hehehehe... Lastly, aku xtau lagi nak pilih camne... hehehehe...


Sekarang aku dah kompius design mane yang aku nak pilih ni... Huhuhuhu.... Patutnyer nak suh mY LitLLe BLack Secret yang pilih... Tapi dia suh aku pilih sendiri... dia tau bayor jer... ape lar, time ni lar patut dia wat pilihan... Nak tengok camne taste dia... kekekeke... Jangan mare eh Mr SecreT ku... (*_~) v peaceee!!!!





Ape macam??? Comel2 kan... Mesti ramai yang teruja dah... Pada sape2 yang berminat leh gtau aku... Aku leh tolong order kan... Ini pun bagi korang yang dok kat area Ipoh-Tronoh je lar.. huhuhu... [Kat Ipoh x jumpe lagi tempat cup cake yang lain]

1 comment:

Anonymous said...

wawawa...sape nak bayarkan tu???
dah ade admirer ek skg?
xbagitau saye pon..huhu...

nampak sedap ek??
ade x yang leh tulis bucuk2??

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin