15 September 2009

Rahsia Bantal

Rahsia Bantal

Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-

1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.
2) Menggunakan Banyak
Bantal Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

4 comments:

n0n0n said...

wooohoo...aku no 3 beb...power x aku?kat umah aku ada satu je bantal...the one and only...ahaks...jd maknanya aku jenis org yg pandai kawal nafsu la ye?ahaks

imMa ~vOguE```~~~ said...

poyo jer ko... kalau aku yang highlight hijau tuh... huhuhu... ape nak di kato

n0n0n said...

wakakakakaka...ko yg ijo ye?banyak nau bantal?abes la duet bakal laki ko nk beli bantal je nnt....ke dh tak pyh pkai bantal kut?ye ar,dah leh peluk laki....wakakakaka....weh,ade open house tak raya nnt?ahaks...kali kedua aku tanya...

Rashidi Isa said...

bagus info nie..tp yg no.2 tue mcm wa kena beb la plak..adushh..^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin