25 August 2009

Wahai Periuk Belanga

Xde menda lain ke aku nak carik... hahaha...
Nanti bile dah kawen aku nak laki aku cari tempat periuk yang macam ni..
Kalau x pat aku mogok x mo masak..
Kalau gagal jugak alamatnya laki aku tu yang aku letak kat bawah...
Ada berani jadi suamiku????
hahahaha...!!!!

5 comments:

n0n0n said...

aku berani je kalo dah itu takdir Tuhan...kekekekeke....jgn terkedu ar...wakakaka...aku kan suka melalut...

imMa ~vOguE```~~~ said...

ko memang... melalut versi gorila gitu

n0n0n said...

wakakakakakaka......lepas ni aku nk wat versi badak lak...tunggguuuuuuuuuuuuu

imMa ~vOguE```~~~ said...

ko memang... semo binatang giant2 ko rembat... tau lar ko tu mantap... hahahaha

n0n0n said...

yelah2...aku sedar siapalah aku......

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin