25 November 2009

Melawan Kesepian

Lagu ini sesungguhnya kawan aku bernama Juliana atau dikenali sebagai "Tipah" mase kat poli dulu... Thank a lot Ju... Terasa jugak dengan lirik lagu ni. Menyentuh perasaan ini dari dalam...

Dulu memang lagu ni xde makne bagi aku, tapi sekarang ianya mengusik sungguh. Sekarang aku rase betul-betul sepi. Sepi dari "Harapan". Sepi dari "Cinta" dan sepi dari "Rindu" oleh seorang yang bernama LELAKI...

Ohhhh aku xleh hidup tanpa lelaki kah disisi sehingga boleh jadi SEPI begi... Ermmm, hope aku leh lawan "KesepiaN" ini... Insyaallah...

~~ Hayatilah lagu ni kalau anda SEPI ~~

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti

3 comments:

n0n0n said...

adeh...aku selalu je sepi,xde masalah pon?rileks la beb...kalo sepi,kwn2 kn ada?sms je aku...wakakakakakaka....aku dh selamat sampai opis ni...giler rabak wallet aku repair kete...huhuhu....

juju_illyana said...

wah...aku kelihatan malu2 seketika huahuahua

imMa ~vOguE```~~~ said...

juju : malu2 kucing lar tuh...

nonon : ko ati keras... hehehe... cam gorila... hehehe... sabo2, dugaan tu. len kali jgn ingker ckp cikgu omar...kekeke

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin