25 February 2011

Permata untuk ku.....

Sekarang ini jiwa lebih melayan lagu seperti ini....
Jiwang kan Cik Gedik sekarang??? Kekekeke





Permata Untuk Isteri

Telah kusiapkan
Satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi
Sebagai isteri

Untuk kau penuhi dengan kemuliaan
Seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri...
Ku ingin kau mengerti
Bahawa hidup ini tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

8 comments:

C'Chanteque Maness said...

ehem2...Cik Gedik lain mcm je nie...
hehehe...
adakah sy akn mjd pgapit pd tahun nie...???(^_^)v

Imma Yusri said...

pengapit thn ini??? ohhh tidak... klu tahun ini leh jer.. jadi pengapit untuk pengantin kat lahat sane... mau???? hahahaha

Mr. Swift said...

Lagu ni! Wawawa dah lama tak dengar. :)

Thank you!

n0n0n said...

jiwang betul....hahahahah....hang dah dilamun cinta ke beb?bagus2....join geng dgn aku....tahun depan ko naik pelamin dlu...wakakakakaka

C'Chanteque Maness said...

Cik Gedik...aku mo jd pgapit ko..(dgn muke xtau malunyer offer diri sendri) xmo jd pgapit org len??

Lahat???hahahaha...aku rela mgalah ngan ko..kalu ko nk jd pgapit org disane...maaf ler...aku siyes xsudi..kekeke

Imma Yusri said...

mr swift : ini lar namenyer nostagial... hik3

nonon : apsal lak aku naik pelamin dulu??? ko nak pospone lg ker??? ko jgn lambat2... kang melopong...

huda : ko mmg dah di register jd pengapit aku mase nikah and sanding... muktamad... tiada kompromi... hahahah

ko x sudi ke ng dqak lahat tu??? alalala... kate besfren... xkan ko x sudi kot... sian dia tau... kebebalan tanpa pengapit professional cam ko... hahaha

n0n0n said...

aku xkisah melopong lg....aku dh lama redi pn...hahahaha

Imma Yusri said...

uihhh... jgn lar cakap camtu babe.... ko pun layak gak nak bahagia wat...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin