Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

01 July 2011

Why Saiful Nang???

Kenapa Saiful Nang punyer course yang menjadi pilihan aku???? Walaupun ade banyak gak NGO2 lain wat photografer course, tapi aku pilih gak Saiful Nang... Walaupun harganya bapak, mahal bukan main, tapi aku pilih gak..... Isk3... Sewel ke hape????

Ok, sebab utamanya ada 1.... Sebab2 kecik ofcos lar berderet... kekekeke... Tapi kite focus pada 1 jer.... MAIN REASON aku pilih Saiful Nang adalah kerana, My Incik Tunang, muke nyer iras2 cam Saiful Nang..... Hahhhhh???? Yeke???? X nampak pon.....
Ce tengok tol2.... Ce amek teropong ke hape, kasi zoom ini kaw2.... Kalau korang tengok , muke diorang dua ni shape dia same kategory.... Bulat2 jer dua2 nyer.... Hahahaha... Cumey kan... Kembar tapi lain mak and bapak... Kekekeke...

Muke dah same... and hope, bakat pun ade iras2... Dapat tempias2 Saiful Nang pun jadi lar.... Dan rasenyer aku x pilih salah orang untuk di jadikan idola dalam dunia photografer.... Am i wrong???? Uhuuu~~~~~
p/s kepada si dia : Semoga menjalani latihan itu nanti dengan penuh semangat... Ingatlah, "Bila Allah bagi kite 'jalan', kalau kite x ikut, maka rugi lar kite... Kalau kite abaikan, maka menyesalah nanti.... Kalau kite tangguhkan, belum tentu peluang itu akan datang lagi...." (Amboiiiii, cik Gedik sudah pandai berfalsafah... Tapi sesungguhnya, falsafah itulah yang aku pegang sekarang... Dan aku bersyukur untuk semua ini... Alhamdulillah....)

6 comments:

C'chanteque Manes said...

wah2..bfalsafah jelah keje ko arini yerk..dgn aku2 skali dpt falsafahnyer...kekeke

Imma Yusri said...

kekeke... ape kan daya..... jiwa aku jiwa berfalsafah... kekeke

Rashidi Isa said...

ni perli ker kata2 semangat ek..huuu..tp dah cik tunang bg presen..encik tunang kena la terima..huhu..10kuyu bebanyak yer cik tunang ku..^^

Imma Yusri said...

dear en tunang : mekaseh encik tunang ku... hik3... sesungguhnya ini bkn perli tau... ini merupakan dorongan supaya dia akan lebih bersemangat nak join kusus ni... chaiyok...

n0n0n said...

lama xblog...hehehehe

http://n0n0n-23enigma.blogspot.com/2011/07/ini-blog-ke-sampah.html

Imma Yusri said...

ko mmg... klu rajin, bkn main lain lg taip... tp bile dah malas, hurmmmpaham2 jer lar... hahaha

p/s : siap paste link entri terbaru... muahahah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin