Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

17 October 2012

Bile Aaron Aziz senyum padaku.....

Pabila kau senyum padaku, owhhhh runtuh rase jantung ni..... Meowww....~~~~~

Ayat di atas adalah perumpamaan. Kalau realiti, alamatnyer aku dah arwah dah... Uhuuu.... Ok, ceritanya begini, mase nak beli tiket ketapi sempena nak balik ke KL Raye Haji nanti terserempaklah aku ngan pelakon encem yang dah kawen ni, iaitu Aaron Aziz.... Meoww...~~~~~ Owhhh dia memang encem..... Mat jambu sungguh.... Sungguh x disangka-sangka mase tu ade wat shooting ntah cite ape ntah... Yang pasti ianya cerita aksi k....

Selepas kami berbalas senyuman, aku pun masuk nak beli tiket. Mase ni, polis2 yang jage keamanan mase shooting ni dah halau semo orang masuk dalam untuk x kaco shooting.... Actually ade reason polis2 terpaksa halau masuk kami semua.... Reasonnya adalah, diorang nak wat shooting aksi2. Siap ade parang, batang paip semo.... If orang awam masih berkeliaran di tempat pengambaran, silap2 kena parang kau.... Hohohoho....

Aku kat sane x lame.... Xde lar lame tengok deme shooting.... Takat lepaskan rindu kat Aaron Aziz dah lar. Selebihnyer, jumpe dia kat dalam TV....

p/s : Ok lar, mau tatap gambar suami lak... Sebab muke suami pun cam Aaron Aziz... Bahkan berganda-ganda lebih encem lagi.... Dat why i really love him.... ^^

2 comments:

huda razak said...

aku jumpe aaron gak. tp aku dtg dlm kul 3 gitu. tgh lawan-lawan guna kayu hoki. mcm nak pengsan tgk ke-tuff-an die lawan...

C'chanteque Manes said...

memula ko post kt FB aku igt AA celop..sbb gmbr dr jauh xmcm rupa AA..huhu..rupa2nye mmg betul AA...hehehe...

Sib en.Suami kurang cmburu orgnye..klau tak naya jer..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin