Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

22 October 2012

Ladies Day

Last Tuesday iaitu 16hb Oktober 2012 merupakan "Ladies Day" aku...Serius aku sangat enjoy dan feel free pada hari berkenaan.... Bersempena Ladies Day, aku decide nak amek Annual Leave.... Tapi memandangkan agak terlewat membuat keputusan, maka aku adjust dia jadi Emergency Leave... Kekeke... Dah ujung2 tahun ni, banyak balance cuti. Inilah caranya untuk memperabehkan.... Uhuuu...~~~~~

Ladies Day ini, aku x kesepian.... Aku di temani kawan opis + student aku iaitu Chin.... So dialah peneman aku sepanjang Ladies Day ini... Sangat seronok, sebab aku x kesepian di hari bahagia ini... Muahahaha... Destinasi pilihan adalah AEON Station 18... Menjadi pilihan coz ia lebih dekat dengan Utp kalau nak dibandingkan AEON Ipoh... Actually cadangan asal aku adalah nak tengok wayang "Aku Terima Nikahnya"... Hari selasa kan Ladies Day, maka ade diskaun.... Tapi malangnya kat TGV Station 18 ni xdak cite melayu sangat... So Aku Terima Nikahnya idak ler ditayangkan di sini... Saya rase TGV ini udah kesesatan dengan anasir2 barat. Tu pasal tayang cite dari sane jer.... Cessss....

Bagi mengubati kekecewaan ini, aku layan shopping kaw-kaw.... Memang 'Cow' lar sebab mase ni memang dah sengkek abes... Duit pun terpaksa korek di lubang2 kecemasan.... Bak kate orang tua-tua "Hendak Seribu Daya, Xnak Seribu Dalih".... Jadi dapat lar jugak bawak seratus untuk shopping... Kalau x cukup pakai kad jer lar... Hahahahaha....


Layan punyer layan, x sedar kitorang spend mase kat sini 6 jam lamenyer... Dari kul 11 sampai kul 6 baru balik.... Terbaik lar... Shopping mase hari keje + tengah bulan memang feel. Orang xde.... Bagaikan AEON itu milik kami berdua... Muahahaha....


Ok, ini barang2 shopping ku.... Actually 2 dress (Biru ngan Pink) aku beli kat online (kat Poplook ngan Devo Lady).... Letak kat sini sebab nak tunjukan hasil shopping ku akibat penat, tensen and bla bla bla akibat ISO yang lalu.... Pulun walaupun dah kesengketan.... Ade lagi menda yang aku shopping.... Tapi xyah lar tunjuk kat sini... Kang ade orang kate over lak... Huhuhu....

Ok lah, rasenyer dah banyak giler aku taip. Cam x caye jer aku taip semo ni.... Penahan Ladies Day.... Esok Selasa, mau bikin Ladies Day lagi??? Banyak lar kau Imma... Ingat sikit... Ko tu dah kawen... Jangan nak Ladies Day jer.... Muahahahaha....

2 comments:

C'chanteque Manes said...

Tu dia...bila xupdate smpai berbulan2 xupdate..skali update..bpusu2 entri dia..hehe..

aku ade bju pink poplook tuh..nk let go..sbb aku comei sgt..aku rs cm ppuan peknen je pkai..huhu...

Imma Yusri said...

hahaha... bkn ko je pakai nak peknen... aku pakai pun nampak camtu.... tp patut ko xyah let go... ko simpan jer. nanti mase peknen ko leh pakai. aku plan camtu lar gak...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin