Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

08 November 2012

Berdebar-debar

Pada pagi Khamis yang begitu indah ini,
Sepatutnyer, saya menghirup udara yang redup-redup ini dalam-dalam dengan penuh kenikmatan...
Akan tetapi, saya x mampu... Kerana hati saya sangat berdebar-debar....
Sangat-sangat berdebar......
Nak makan pun x bape nak selera....
Kaki pun rase kejang-kejang sebab kesejukan...
Dan kekadang rase nak muntah pun ade....

Saya sangat berdebar-debar....
Harap debaran ni akan berakhir sebelum lunch nanti...
Dah x sanggup nak lalui debaran ini...
Sebabnye nak wat kerja pun x leh....
Nak makan pun x selera....
Nak tido pon x lena....

Owhhhh debaran ini sangat menyakitkan aku....
Menci dengan keadaan ini....

Semo gara-gara nak naik grade....
Kalau bukan sebab test naik grade, memang aku x heran mane pun...
Tapi bile dah sentuh bab gaji dan performance, aku sangat berdebar-debar....
Lebih mendebarkan lagi, sebab esok aku cuti...
Tapi malangnyer test naik grade tu nak wat esok gak... OMG....
Hahhhh???? Esok??? Jumaat???? Ya Allah... Macam mane nih????
Camne ni??? Esok nak cuti... nak gi KL & Melaka....
Camne nak ikut hubby ke Melaka nanti.... Ya Allah tolonglah aku....


Saya berdebar-debar menanti panggilan Kak Ruzi...
Tolonglah.... Tolonglah beri jawapan yang aku nantikan....
Tolonglah lepaskan aku dari debaran ini....

Saya sangat berdebar-debar.....

p/s : patutnyer sekarang mood cuti.... Tapi dah berdebar2 punyer pasal, tenggelam kejap mood itu.... Alahai, nasibku..... Hope semo akan kembali normal.... Aminnn....

3 comments:

C'chanteque Manes said...

Hish,..ko ni..igtkan citer debar ape la td..huhu..anyway gudluck..

klu ade kt KL tu roger2 la..mane tau leh lepak bsama-sama..hihihi

nana said...

Salam. Nice blog n stories. We exchange link nak. Btw keep in touch k.

Imma Yusri said...

huda : kekeke.... ingat aku berdebar nak beranak ker??? klu debaran tu, aku hupdate kendian... kekeke...

nana: tq nana...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin