Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

26 November 2012

Puas tekak & Perutku...

Semalam, dapat gak makan tomyam poktek yang aku idam-idamkan selama ini.... Tomyam poktek ni special. Dia ade campur air kelapa muda dalam kuah tomyam dia.... So rase lemak2 manis kelapa muda tu, seiringan dengan rasa masam tomyam. memang sedap.... Selain itu, tomyam ni memang mewah dengan seafood seperti ketam, udang, sotong lala... Memang Lalalalalala lar pas makannya... Hehehe...


Actually ini adalah kali ke-2 makan Tomyam Poktek kat sini... Aritu dah makan sekali.... Dan sejak makan pertama kali itulah aku dok ngidam jer nak makan lagi tomyam ni.... Dan setelah dapat merasa semalam, terasa puas jer tekak ngan perut ni.... Udah x banyak ragam gamaknyer.... Yummm yummm yummm.... Pendek kate, aku dapat lar tido ngan aman malam tadi..... (Adakah aku ngidam??? Jeng.... Jeng.... Jeng...!!!!)

So pade yang tingin nak merasa tomyam poktek ini, leh lar ke gerai FM Tomyam House kat Cerry Corner.... More detail akan aku update kat Makan Mania blogspot aku.... (Blog ni cume tuliskan nukilan hati jer. Bab promote makan mustilah di makan mania... Check it out...!!!! )

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin