17 January 2013

Pindah Opis....


Hari ini iaitu 17 Januari 2013, adalah tarikh aku kena pindah opis... Aka tukar opis.... Aduyai.... walaupun mengalami kemalasan yang melampau, keberatan hati meninggalkan opis kesayangan ini, namun demi patuh ngan arahan bos, terpaksa lar aku akur.... Alahai....

Ofcos lar sayang nak tinggalkan lab & opis kesayangan aku ni... Dah lebih 5 tahun kat sini... Dah tunggang langgang, sampai lar teratur jer sekarang ni.... Dari miskin sampai lar kaye.... Dari ade 1 trolley kecik, sampai sekarang ade 5 trolley pelbagai saiz gitu.....

Aduh sayang melepaskan menda yang kite dah lame pegang.... Dan sekarang kena pegang tanggungjawab baru.... Uihhhh.... Hati rase sungguh berdebar... Takut diri ini x mampu untuk mengharunginya dengan baik.... Bimbang andainya aku menjadi lebih teruk dari sebelum ini..... Ermmm macam2 pikir...

Keadaan opisku yang sedang siap siaga untuk berpindah.... PC lum bukak lagi.... Kui3...

Pape pun, hope semo baik2 saje.... Baru tukar opis dan lab jer... Bukan tukar department pon... Itu pun nak kalut.... Hahahaha....

p/s : tgh kemas2 Kak Niza kasitau aku jadi committee untuk Petronas Jamboree.... Wahhhh mesti havoc punyer.... I like....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin