Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

08 December 2009

My MaruFIF

My New Boyfriend...

Ni nak perkenalkan my new boyfriend...

Nama dia MaruFIF...
Anak teruna lagi nih... hehehe
Comeynya dia...

Sekarang ni layan MaruFIF aje lar... Tapi dia agak kesunyian apabila dok sekor2 ngan aku... alahai, aku sepi, dia pun sepi gak ker... Ingat leh jadi pasangan sejoli... huhuhuhu...

MaruFIF ni bucuk... Nakal lak tuh... Actually aku beli dia ngan semua kelengkapan lain kat kedai PET kat Sidec... Berbekalkan gaji Bulan Nov lalu, aku spend hampir RM100 lar jugak untuk si kecik nih... Cayang dia...!!!

Rindu lar kat MaruFIF... I'm always thinking, ape lar dia wat kat umah tu...???

9 comments:

C'chanteque Manes said...

wah...comelnyer BF baru dier...
hehehehe..
kire murah la jgk la spend dlm rm1oo
seekor..
aritu aku pn bcadang nk membeli jgk..
tp xbkemampuan..huhuhu
one set..seekor hamster & skali dgn mknan,rumah n permainan..around rm200++...
so..simpan jelah impian aku tuh..hehe

n0n0n said...

comel siut...pinjam leh?muahahahahaha...aku xmo beli hamster tp aku nk beli chipmunk...ajaks....tggu arrrr

Imma Yusri said...

nonon : ko pg lar beli chipmunk cpt...nnti reunion kita bwk bf @ gf masing2... comey pe...cam pertandingan pet jer... hahaha

Huda : mak aiii mahalnyer??? aku pun buget RM100 jer... and aku dpt lar under buget tu lg... klu RM200++ aku pun xnak.. mahal tuh... huhuhu...

n0n0n said...

kekekekekeke.....bulan depan aku beli....kne simpan bajet dlm rm200 gak tu....huhuhuhu......nanti aku bawak la wonderpet aku tu balik kampung....leh arr geng ngan hamster ko.....

Imma Yusri said...

hahaha... elok lar tuh... nanti kite leh men laga tikus... sape kalah kena blanje karok... hahaha

n0n0n said...

chipmunk tu dari keluarga tikus?jap nk check wikipedia....hahahaha...rasanya ye la kut....jom men laga2 tikus...wakakakakaka

Imma Yusri said...

chipmunk tu sejenis tikus lar kot...tgk lar cite alvin & the chipmunk... hahaha... elok sgt kita men2 laga tikus... tikus aku dah obes ni..

Imma Yusri said...

chipmunk tu sejenis tikus lar kot...tgk lar cite alvin & the chipmunk... hahaha... elok sgt kita men2 laga tikus... tikus aku dah obes ni..

n0n0n said...

hahhahahahha...sape suh ko bg dia mkn je?kne la wat jadual mkn kat dia.....time dia nk tdo jgn bg mkn byk.....beli kat dia roda yg pusing2 tu bg die eksesais sket.....ahaks...bg nasihat kat binatang pandai,sendiri takmo buat.....pdn muka aku kne pangkah dgn diri sendiri balik...hahahahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin