Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

15 December 2009

Kenapa saya terlalu TERLUKA???

Ohhhh agak membanggakan pada diri saya kerana saya buat post ni on my public blog... Means, semua orang leh baca lar kan? X kisah lar, paling koman pun si nonon yang baca ataupun si cantik manis Huda yang bace gak... Actually post ni saya nak tujukan pada insan Negeri Sembilan tuh yang telah menghancurkan hati saya. Saya nak list down sebab-sebab saya Sakit Hati... Nak ingat sampai bila-bila...

Dear si Dia,
Ini bukan tujuan untuk memburukan atau mengaibkan keadaan. Cuma nak awk tahu keadaan dalam hati saya ni. Jadi pasni kalau saya ngamuk-ngamuk, dendam-dendam kat awk, idak lar awk terkejut dah... By the way, saya xnak lar dendam kat awk pun. Cukuplah apa yang awk dah wat kat saya, saya redha... Kalau x mampu pun, saya akan pujuk jugak semahu-mahunya hati ini untuk terima semua ini seadanya...

KENAPA SAYA SAKIT HATI?
  1. Dia mengabaikan saya sejak mula berkerja...FYI ketika ini, kami still tuuttttt..** , tapi hakikatnya dia...???
  2. Dia tinggalkan saya disebabkan jarak kami yang jauh, tapi hakikatnya...???
  3. Dia boleh berdating dengan perempuan tu, then guna harta benda saya...
  4. Dia kate nak simpan kenangan manis kami, tapi hakikatnya...???
  5. Dia kate xkan delete post di blog yang berkenaan saya&dia, tapi hakikatnya...???
Ntah lar, saya benar-benar pelik, kenapa lar 1 kata-kata pun dia x pernah tepati... Semuanya bohong sj... Segalanya hanya kata-kata manis saja... Tiada 1 pun tertunai.. Sampai hati awk yer... Awk terlalu lemah sehinggakan x mampu berdiri dengan kaki sendiri... Dan disebakan ini juga, saya yang kecewa... Sampai hati awk...!!!

4 comments:

n0n0n said...

perghhhh...nama aku naik sini tu....feymes la aku lepas ni....wakakakakaka....patutnya ko kne wat link lain kali beb....udah2 la weh...jgn dikenang perkara yg lepas walau sakit macam mana pn hati ko....aku leh faham macam mana sakit nye hati bila kne khianat....tp yg lepas tu lepaskn,fokus pd yg di depan......kita hidup ni takde tempat yg leh u-turn jadi nk taknak kne la teruskan jalan atau buat pusingan jauh utk betulkan kembali apa yg silap dgn harapan perkara sama tak berulang....mmg aku ckp ni senang je tp susah nk buat.....but kalo ko betul2 usaha,for sure la ko akn merasa hasilnya.....jgn kecik ati lak aku bg ceramah panjang ni beb...muahahahahahaha......

C'chanteque Manes said...

Nonon: Bkn name ko jer kena mention..aku pn ade gak..hik3..enterprem ckit kt cnie...

Imma:herm..aku suke ayat2 terakhir ko..Awk terlalu lemah shinggakn xmampu berdiri dengan kaki sendri..kalu aku jd mamat tuhg..kena think twice dgn ape yg dia dh lakukan..Solute la ko Imma..(*_^)

but..bkn la nk bukak rahsia sendri..aku pn tkena mcm yg ko...sbb tulah..aku rse sakit sgt2..aku pernah perli dia..aku kate kt org tu.."patut la ade org kate dia sakit hati dgn awk,now sy phm rase ape yg dia rasai..mngkin situasi kami jer yg berlainan.."
dan dia pn admit benda tu..

aku pn xpaham..kenapa dia nak buat kesilapan sedangkan dia pernah lalui..hurm..xpelakn..aku redha...lain org lain cr bfikir...
redha jelah..yg dia bkn Jodoh aku..

Kau jgn pk2 sgt imma....takut memakan diri ko sendri plak..aku paham perasaan ko..mmg sukar nk lupakan ape yg dia dh buat pd kita..Igt kita Ade ALlah..dia lebih tahu ape yg terbaik untuk kita..dia bukan la yg terbaik untuk ko..INSYAALLAH akn seseorang yg dijadikan untuk ko...Sabar yer kawan...=)

juju_illyana said...

walaupon nama aku xnaik aku tak kire, aku nk cakap jugak.... btol ckp uda imma. Allah yg tahu ape yg terbaik utk kite. Kite merancang tapi perancangan Allah adalah lbh baik. So di tahun baru tanamkan azam dan semangat baru. Tutup buku lama k... Salam Maal Hijrah 1431H

Khaizarien said...

hati terluka wat kite kuat ;)

Khaizarien Blog @ atie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin