Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

09 December 2011

Bila si buta IT, dapat iPad

Bile si buta IT dapat ipad,same lar macam orang budak2 kecik dapat naik kete baru abah... Apesal, dia tau sonok jer.. Tau lompat2 jer, tapi nak bawak x reti... Ye idak??? Camtulah ibaratnyer aku sekarang. Walaupun ade ipad (for temporary time only) tapi hampeh, ntah pe yang aku tau main ngan menda ni hah??? Sifu, leh ajar x??? Kekekeke....
Dan di sebabkan xtau nak wat menda lain, mak dengan ini, aku merupakan pemain tegar Angry Bird... DAri dulu xtau ape menatangnyer, sikalang aku dah terrer main... nak kate terrer idak ler, tapi idak ler aku terbelangak-langak kalau orang cakap angry bird... Kekekeke....

:: Nak mula dah ::

:: Udah Lompat ::

:: Yeayyy nak kena dah... :::
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
???????????????????????

Xdak picture seterusnya....

p/s : Mekaseh kepada En tunang sebab kasi pegang iPad you ek... hik3....

2 comments:

C'chanteque Manes said...

hape lg..bodek2 la jd hak milik kekal..kekeke~

Imma Yusri said...

xmo lar... aku nak menda lain lar... rase baik dapat lap top sebijik... uhuu~~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin