Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

10 February 2010

2 Panelist yang aku Kagumi

Seronok... Seronok... Seronok...

Bersempena dengan Musim Heart Of Islam kat UTP sekarang ni, Rabu depan (17th Feb 2010) de 1 Forum.... Kalau ikutkan aku x lar bape join aktiviti student2 ni... Tapi ni kes lain... Aku excited giler.... Sebabnyer???? Sebabnye adalah :
  1. Panelist diorang adalah penulis novel kegemaran aku tika ini iaitu Habiburrahman El-Shizary (Penulis Novel Ketika Cinta Bertasbih)
  2. Dan panelist keduanya pula Ustaz Saiful yang popular dengan buku Aku Terima Nikahnya. Selain buku, Ustaz Saiful juga bz ngan blog dia, Saifulislam.com... Blog dia pun sangat2 menarik... Aku dah curi 1 artikel dia, "Erti Sebuah Perkahwinan"... Sape yang dah bace kat bawah ni, mesti setuju ngan my opinion... hehehe...
Rase cam x sabar jer nak jumpe dengan 2 panelist ni... 2 orang yang aku kagumi melalui tulisan mereka... Thanz tu B.o.o.dak Dayus tu... Sebab dia aku suka membaca... Sebab dia aku kenal panelist2 di atas...

Semoga Allah mengizinkan pertemuan aku dengan mereka berdua... Amin....

p/s : pada kawan2 yang berada area Ipoh or Sri Iskandar ni, meh lar join... Berbaloi-baloi... hehehe...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin