Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

23 February 2010

Evolusi KL Drift 2 @ UTP

***********************************************************************
Dah tengok dah kelmarin. Malas nak update ke post baru kerana xde gambar menarik yang boleh di selitkan bersama... Kenapa????

Sebab-sebabnyer :
  1. Xleh bawak kamera masuk Hall... Sengal tahap mask rider...
  2. Kamera HP aku bukan leh zoom pun.. Gambar upe hampeh...
  3. Xde mood lar nak wat post baru. Ade sikit angin KUS-KUS dalam badan nih...

.......MULE-MULE KITA PUJI.....

Cite Evolusi KL Drift 2 memang tip top. Aku xlayan pun Evolusi KL Drift 1 tapi aku yakin yang 2 ni lagi hebat (buget pun hebat)... Aksi dia nampak real lar... Dah macam tengok Filem Gangster Hong Kong lak... Salute to Syamsul anak Yusof Haslam tuh...

TETAPI (ade gak tapi2 lagi???)
Ade lar part2 yang patutnyer leh wat meleleh tapi xleleh pun... Saat2 luahan hati, saat2 kematian, saat2 putus sahabat patutnya leh wat lebih torching lagi... That my opinion lar... Pastu honestly, Syamsul memang kaku dalam lakonan... Macam baca skrip jer... hahaha...

TAPI (Ade tapi lagi??? bape banyak tapi daa...)
Aku suke sebab xde lar terlalu menonjolkan dunia disko di mana selalu filem2 sosial camni bermodalkan... Nasib x banyak kehadiran wanita2 ghairah macam hantu tu... Nasib x banyak bahasa2 samseng dalam ni... Tapi 2ekor samseng tu xper lar... Dah wataknyer memang kepala samseng... kena otai...

So nanti 25th March 2010 sila lar ke pawagam tengok ni yer... Aku dah tengok sebulan awal tuh... Bangge... kekeke...


....... PASTU MASUK SEGMENT MENGUTUK LAK......

IRC Carnival's Management

Ohhh ni 1 hangin... Management dia worst sangat... Kalau kat pawagan, movie start Kul 9.10mlm. Tapi penonton leh masuk kul seawal 9mlm lagi... Tapi kat sini terbalik... Kate start kul8mlm, tapi kitorang dapat masuk jam 9mlm... PANAS BEB... PANAS!!!!! Berpeluh aku tunggu kat luar...

Bila di beri masuk lar, semua orang main serbu lar... Dah PANAS katekan... yang nyampah, dan-dan nak cek tiket lar (ni xpe lar), nak check beg lar sebab xleh bawak kamera... Heyyyyy please, dah lar bg masuk lambat. Wat orang tertunggu2, pastu banyak jer songeh... Tengok wayang pun x macam ni pun k... Hangin ngan management diorang... Committee sikit punyer ramai, ntah ape function ntah...

Thumbs DOWN to them...


***********************************************************************


Aktiviti malam ini adalah menonton ala-ala WAYANG kat Chancellor Hall UTP untuk tonton cite yang pada hakikatnya bukan lar jiwa aku... Oleh kerana tayangannya di UTP, aku datang gak... Bile lagi nak tengok ala-ala Wayang nih...

Jumpe malam ni OK...???

3 comments:

n0n0n said...

kalo ko ckp crita ni tak best maka seperti biasa aku akn tggu version utk didonlod dr internet kluar laaa....ekekekekekeke....membazir je aku bayar tiket wayang nnt....cis...baik aku tgk crita alice in wanderlan lg bgus...tp kn(tiru ayat ko,pffftttt),crita mlayu sure sama je lebey kurang.....cuba ar buat crita yg bajet kaw2 sket....stunt yg real2 ke....adei....

Imma Yusri said...

jangan lar ckp camtuh... bg aku cite dia best... aksi stund dia real beb... malangnyer aku tgk kat UTP... dak yg manage utk tayangan perdana ni yang x best... byk yg perlu di baiki... huhuhu

Anonymous said...

Time for real man and rc drifter to leave a word.

Story best memang btl ckp emma cm tgk filem YAKUZA. Tp x agak2 ang komen emma. Ang xtgk sequence evolusi kl drift and tggl komem yg bkn2 and boleh menjatuhkan usaha org2 Melayu kita. Bg aku story line best, stunt best, and most important real car used (Nissan Silvia s14,Nissan fairlady z33,skyline r32,Toyota supra,mazda rx-7 FD, Subaru impreza and many drift car) real drift sound, real drift action done by team toyo drifter (made in Malaysia)

Part touching scene xyh la ang nk expect scene boleh tgkp leleh yg blh wt ang nngs sampi kua air mata darah emma. Nie genre action so no point beb nk wt scene yg touching2 sgt. Aku kre ok la scene seedy drg wt. yg ptng cte nie scene action drg biar gempaq. Syamsul x kaku, tp mng style die act cm2 nk wt cmner. Die pon director. Pdai2 la die blakon emma.

Ang hangin sal ang tggu panas2 kt lua la nie, and msk kne spot check dl. Msti la emma kne spot check, nie 1st tayagan drg n tok elak pirate kne la wt cm2. team skop production yg suruh. Drg bawa cte nie pon dlm bentok tape in case org IT piratekn cte nie…Npe xgtau aku ang nk tgk. Kalo x blh aku seludop ang msk ikut maintenance entrance and xyh byr. Aku dpt la seludop bdk aku 2org.xle rmai2 pon..hahahaha…..

Nonon : pegi la tgk kl drift di pawagam. Support filem Malaysia and cte kl drift 2 nie berbaloi tok tiket wayang nnti. Sound cte nie mng best, tp xth la kalo kt wayang cmner sal di chancellor sound system die memang the best and skop production pon ckp best Cuma screen ktrg jer xbesar mcm wayang n nmpk kosong sal hall besar. Sound memang gempak aku tgk kt sni tanyer emma (sound system blom full blast lg)

Evolusi KL Drift Memang Best…
Betah nukilan Emma, Thumb Up For The Team…..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin