01 March 2010

Selamat Pengantin Baru

SELAMAT PENGANTIN BARU
Buat Nuar Waste Water & Ieda si Cantik Manesss...

Kawen jugak kawan aku ni... Kawan yang aku kenal dari PUO sampailah menjadi Opis mate aku kat UTP ni... mUak jugak tengok muke dia ni... Dah 6 tahun kami bersame... Chewahhhh...~~~~ lalala... Anyway, semalam 28hb Feb 2010 merupakan tarikh keramat wat kawan aku nih...

~Selamat Pengantin Baru~
:: Kukuhkanlah masjid yang di bina dengan benih2 Cinta Demi Ilahi ::

[Heppy dah lame x jumpe kawan2 lame... Hampir semo dah bawak pasangan masing2... Hermmm aku ngan Juju gak yang rilek... Tul x Juju??? Kite Sempoi, pe barang Couple2...??? kekeke]

Next wedding agak-agaknye sape lar???

Adakah Zuel ngan Wawa???
::
Ataukah pasangan hot n spicy nih??? MOY & SUE??? Sek 'ayang..' 'ayang...' Ermmm nak kena nikah jer terus ni... Merbahaya.... hahaha...

Kalau aku??? Ohhh lambat lagi... Rilek... Baru nak wat Foundation dalam diri sendiri... Kasi mantap Ilmunya dahulu... Insyaallah...~~~

4 comments:

juju_illyana said...

kehkehkeh tau xper...sabor ye imma... tgk2 hg yg kawen sblm zul&wawa ngn Sue& moy haha...kasi gempaq sket imma...

sebek gambor aku xdak...giler pucat muke aku smlm...aku pon xsggup tgk...huhu

imMa ~vOguE```~~~ said...

nak jer aku bikin gempak... tgu lar... mane tau aku leh wat gempak desa astro ker??? hahaha...

ko jgn riso,muke pucat ko akan jugak aku upload... tgu jer lar... kekeke

sue said...

cmner lak muka aku leh terpampang kat sini nih....
malu la aku imma....hg ni mmg la....

sue said...

cmner lak muka aku leh terpampang kat sini nih....
malu la aku imma....hg ni mmg la....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin