Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

14 September 2011

Selamat Hari Merdeka

Yeahhhhh kawad datang lagi... Setelah seminggu berlatih (muali 6hb sampai lar 9hb) maka inilah pra-kawad yang kami persembahkan sebagai wakil UTP.... Memandangkan mase ni student tengah pulun Final Exam, maka, UTP xleh lar anta student sebagai wakil.. Maka oleh itu, mak2 & bapak2 student lar yang ganti... Ohooo~~~~

Jadi aku dah lalui 2 hari rehersal berturut2 di Ipoh... 2 hari berturut2 aku kena ke UTP seawal 5.30 pagi... Dan 2 hari berturut2 aku leh balik awal... (Penat wooo... Ingat dekat ker kawad... Maka bile dah kasi balik awal, balik lar... Dekat umah aku tido mati jek... Best giler....)


Sesungguhnya moment sepanjang 2 hari ni best... Ni belum lagi hari kejadian... Kalau betui2 nanti, baru lagi havoc... Baju pun SMART... X sabo nak dapat Baju Koporat kami esok.. Yum... Yum... Yummm..~~~~

OK... Baju kuning kat atas, Day 1 (13 Ogos 2011) manakal Baju oren di bawah adalah Day 2 (14 Ogos 2011)... Yang oren ni baru baju betui sempena kawad... Baju kuning tu pinjam jap baju Perhimpunan BERSIH... Hahahahaha.... Keistimewaan kontigen kami ada 1.... Iaitu, kalau bab makan kami 1st... Kitorang siap dapat bekal breakfast paling awal di mana ia di bekalkan khas oleh Kak Moon dari Kafe Sayang.... Day 1, nasi lemak... Day 2, Nasi goreng kampung... Perghhhh Hot and Spicy... Lepas makan, semo berebut jamban... Hahaha...

Ini adalah antara pic yang baru berlaku tadi... Full Dress Rehersal....

 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lepas kawad, aku tetibe rajin dan ajak Mid gi jalan2 tangkap gombo ngan kontigen lain... Ngeh2, banyak gak kami dapat.... Walaupun ade yang cam sengal, ade yang senget, and ade yang sempoi.... Actually semo sempoi2 belaka... I LIKE.... Kekekeke... Dan dalam2 pic, aku paling suke pic ini... Dah macam gambo persatuan PIBG sekolah aku jer.... Hahahahaha....  Thanks to kontigen bomba yang memang sempoi2...


p/s : Cik Gedik sedang mengumpulkan tenaga bagi menghadapi saat2 hari Malaysia nanti.. Krim mesti cukup.... Senyum mesti menawan, Mulut mesti mantap.... Muahahahaha.... Go go Chaiyok to our kontigen.... Jumaat ni jer....

5 comments:

n0n0n said...

eleh....dulu aku berkawad berklometer hari2 pn xde hal je....hahahaha...

Imma Yusri said...

tu dulu.. ce suh sekarang.. mau sempot kot ko.. wahahaha...

Rashidi Isa said...

oooo...pibg yerk..

Imma Yusri said...

haah.. nape, x cayer??? kekeke

n0n0n said...

hahahaha....skrg bleh je lg kalo paksa....weh aku dh hapdet blog.....jemput r sggah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin