14 October 2011

MHI at UTP

Hari ini sempena UTP's 11th Convocation, dengan tibe2 MHI (Malaysia Hari Ini) leh datang wat liputan.... So 1 hari siaran MHI iaitu hari ini di shoot di UTP... Bangge x??? Mesti lar bangga + riak lagi.... Hahaha...

Dan lebih membanggakan muke aku akhirnya masuk gak dalam TV... Walaupun berada di celah2 seumpama lalang2 di tepi jalan, tapi aku x kisah. Janji ade kawan2 dan adik2 yang sedar, aku sedang menempek kat tepi tu... Muahahaha.... Kalau lar leh donlod MHI pagi tadi, sure aku donlod.... Kui3...


Sonok ker tengok??? Bole lar... Kalau ikut iklan akan ade Ally Iskandar (Woww)... Ade Wardina Saffiya (OMG) dan Fitri (Wahhhh...) But bile tengok TV dan tengok sendir kat Foyer Chancellor Complek, ade Fitri jer... Yang 2 lagi di ganti oleh insan lain yang aku x bape kenal... Kiciwa wehhh... Aku nak sangat jumpe Wardina Safiyah.... (Ally Iskandar aku x heran.. Dah jumpe dulu dah... Eksen jer orangnyer... )



Xkisah lar sape2, janji aku kelihatan di celah2 oleh seluruh rakyat Malaysia.... Kelas kau Jah.... Hahahahahah.... Pasni kalau lar ade Nasi Lemak Kopi O wat kat sini, mesti aku pergi.... Aku nak jumpe ngan Fara Deeba lak... Perghhh mesti dia kelihatan cunnnn sangat....

Dan menda yang paling aku SUKE adalah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Owhhh jangan jeles yer.... Last2 dapat gak berposing berdua-duaan... Sekian lame aku menanti peluang... Kredit tu adik ku Fazreen Helmi... Kalau xde dia, susah gak nak mintak tolong... (Aku terpaksa pakai spek.. kang aku xkenal mane Fitri... So muke pun kelihatan bulat jer cam bebola ayam...)

p/s : En Tunang, jangan jeles ek... I bukan lar nak menggatal, tapi saje gegedik posing ngan org femes.... Mane tau leh jadi femes gak mane tau kan???? ^^

4 comments:

C'chanteque Manes said...

wah2..bgitu semangat skali die...hehehe...

ko nmpk skema bila memakai spek mata..n lagi comel tdk bspek mata la...;)

Anonymous said...

owh..rasa2nye la kan..kalo ngan kita @ En Tunang la.agak2nye dia nampak x kita nie mcm mana yg sebenarnya kalau dia x pakai spek atau pakai spek..sbb kalo dia tgok Fitri kena pakai spek baru nampak..tp, kalo tengok kita..erm..erm..dan erm...so what ur conclusion ekk..?

dak~mo~man~tai~

Imma Yusri said...

huda : wat can i say.... mmg x cun pakai spek.. tp dah rabun nak wat camne.... pakai jer lar... kang mau aku x nampak btg idung fitri... hahaha...

Imma Yusri said...

Dak Cuk ~ mo~man~tai : alaaa ni bukan rabun main2... ini siyes tau... tapi klu dia mesti nampak, sebab awk lagi besar dari fitri kan... kekekeke

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin