21 April 2010

Sangap ngan Lagu "Yang Terindah"

Ntah lar, ape kes ngan aku ni... Angau beb ngan lagu ni... Pabila lagu ini mengalun2 di PC aku, jiwa aku seolah berguling2 manje di atas katil sambil peluk teddy bear... Kuikuikui... (aksi gedik itu tolong jangan bayangkan)... Aku pun xtau lar, tapi suke sangat ngan lagu ni, merangkap sekali cite AdaMaya yang tengah tayang kat TV3 sane... Memang best beb.... Sweet sangat...

Jangan nak kecoh2, layan sudah...


Yang Terindah - OST AdaMaya

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

5 comments:

C'Chanteque Maness said...

ahak...Cik imma...
xkan la sebab crite adam maya jer..
adakah anda di lamun cinta???
lalala~~

Naima is IMMA said...

lalalalaa....

ikut cam Adamya lar beb... melamun cinta selepas kahwen... lagi menyengat wehhh... hehehe

n0n0n said...

Kuikuikui... (aksi gedik itu tolong jangan bayangkan)...

ko terlambat cakap la imma....aku dah terbayang dlu dah...wakakakakakakaa....giler gediks....btw cinta selepas kawin....?hurmmmm....mcm best gak...

juju_illyana said...

hehehe aku juga turut menyukainya....

dan seperti nonon....aku juga telah membayangkannya....haha

Naima is IMMA said...

korang 2 klu membayangkan yg buruk2 mmg class... jeles lar tuh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin