Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

03 June 2010

Andartu Terlampau

My Komen : X best....

Senang aku nak cakap kan... Honestly memang lemah sangat jalan ceritanya... Sampaikan aku xpaham ape jalan cerita dia... Pastu elemen 'Andartu Terlampau' tu x nampak pun... Aku tengok gedik jer lebih ade lar... One more thing, Haliza Misbun tersangat lar seksi... Sampai terseksa aku.... Walaweeiiiii woooo...~~~Lagi...??? (Wei Cik Gedik, ko tu pengkritik makanan bukan Movie... So, please shut up...)


Bile aku tengok nih???
Semalam, mase pas Interbiu gomen... Alang2 dah amek cuti, aku mesti spend pada menda yang berbaloi untuk aku... Tu pasal pergi gak tengok wayang.... Tengok sorang2 lagi beb... Sekarang ni dah semakin selesa jalan sorang2... Xlar cam dulu... Rase cam orang giler jer... Hohoho... Nasib aku x tengok cite ni ngan T.am ngan Imin... Kalau x, teruk aku kena kutuk... huhuhuhu...

Ape ce ngan interbiu????
Semoga aku adalah calon yang GAGAL dalam temuduga berkenaan... aminnn....

Lain-lain Agenda???
Sebelum tengok wayang shopping sikit... Dan diumumkan 1 lagi ITEM dalam Senarai "Wajib Beli" dalam 2010 dah termakbul... Rupa dia xleh ditunjukan lagi sebab mendalah itu adalah sempena my upcoming besday nanti... Hehehe... Yang nyata sangat lar comey... kekeke...

p/s : Pe planning sok??? Nak balik umah awal2 sorry lar, so manekah saya nak g enjoy??? hehehe...

5 comments:

n0n0n said...

beli adiah utk besday sendiri?owh...aku pn xbuat mcm tu imma oi......

Imma Yusri said...

ape kan daya... 5 thn aku tunggu org bg menda ni, sampai sekarang x dpt... sape x fedup beb??? hohoho

n0n0n said...

hahahahahahaha.....rileks ar....aku nye besday xde apa adiah pn...org pertama yg wish besday kat aku adalah aku sendiri...sempoi kn idup aku?wakakakakakaka.....nsb baik la tahun ni aku sambut besday di mandarin oriental....walapn sorg2 tp rasa best gak ar sbb duk hotel preee.....ekekeke

Imma Yusri said...

hohoho... ade geng lar aku camneh... tapi sebenarnyer dah bese besday sorang2... dulu de pakwe pun semo ampeh... tp de sorang jer yg appreciate aku... tp tu cite lame... sob...sob...sob...

n0n0n said...

bila besday ko?meh aku bg adiah meh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin