Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

03 December 2010

Smelly News

Apa itu "Smelly News"???
Ia adalah seumpama berita yang menusuk idung sampai bawak ke hati. Dan lebih parah lagi kalau tertikam dalam hati... Owhhh main hati-hati yang bahaya ni... Huahuahua...

Yer, aku dapat berita Tengik tadi. Tengik tu cam bau ketiak orang yang dok bertapa kat gunung yang x mandi bertahun2... Adakah anda tahan??? Ofcos xtahan + Benci + Jijik + Cam nak sepak2 and penerajang jer sape yang nyibuk... MySpace

Apakah berita yang di war-war kan itu???? Biarlah rahsia wat mase ni... Sebelum meletup, baik aku larikan diri... Muahahaha....

Sebelum aku ngamuk lagi layan dulu lagu ini... Saya suke lagu ini... suke cite ini... Mr FA pun suke gak... True Love... Ade ker true love zaman sekarang ni??? hohohoh...


Lagenda Budak Setan : Bila Cinta (GIO)



Melalak dalam karok jamban bes gak kan...???

3 comments:

C'chanteque Manes said...

Karok Jamban?? totally agree...hihi
tp lagu kt karoke jamban lmbt up to date..kene layan lagu rock kapak zaman 80-an..tu sure mlambak...hihi..

imma..no matter what happen..be strong girl..=)
Big girl dun't cry...

aku suke katun tuh..gile ganaz ko eyh..hihihi...

Rashidi Isa said...

kenapa nie..dont understand..? leh ce bg details x..?

Imma Yusri said...

huda : ko pun kena be strong... kite kena nasib yg hampir same pada waktu yg hampir same.. huhuhuh...

dee : ^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin