15 November 2010

Hooreyyy...!!!

Wah3... Aku sungguh teruja sebab hasil kerja terjun bebas ku telah mendapat pengiktirafan dari Cik Selamah Kundang berserta panel yang lain... Bangge siut... Walaupun hanya mendapat kedua, tapi saya sangat berbangge... Ingat hati kering xleh layan bab angau2 ni... Rupanya aku sudah mampu... Adakah aku sudah angau??? (Opssss...)


Ok, sikalang aku sedang menantikan hadiah yang telah di janjikan... Nak kongsi ngan Dak Cuk Mo Man Tai lar... Cukup x???? Hahahaha... Kalau x cukup, makan sendiri udah.... Ape ek adiahnyer??? Adakah KFC???? Ehhh xingat lar plak... hohoho....

Kepada Cik C'Chanteque Maness, anda jangan jeles yer... Aritu saya dah ajak suh join... Kalau join, mesti ko pun dapat makan KFC ngan aku.. kekeke....

9 comments:

izee said...

pe lg babe,share2 ar mkn tu..heheee

Imma Yusri said...

izee : hahaha... de sorg pow ni... baik aku lari.. muahahahaha

Rashidi Isa said...

haha..kongrate2..cayok2..

Imma Yusri said...

huhuhu... pasni leh amek keje wedding planner lar...

Rashidi Isa said...

hahaha..nnt kasi hantar resume..kekeke..

Imma Yusri said...

baik bosssss....

C'Chanteque Maness said...

ala..last minit dh aku nk join aritu..xpela lenkali jelah..

wedding planner yer...wedding planner sendri la tuh...bunyi kompang cm dh bgema je kt tinge aku nie..kekeke...bile cik imma??

Imma Yusri said...

huda : hahaha.... bukan main lagi ko.. kompang tu bukan ari2 ker ko dah dengar... kui3...

sabo yer cik huda... silap2 ko yg dulu.. sape tau kan.. ececece

C'Chanteque Maness said...

hahaha...yer arr...aku dgr tuk ko...nk bwat cmner..bgema2 jer nie..

hahaha..aku gerenti ko dlu b4 aku..org yg single dgn yg kapel nie..slalunye dulu yg single..sbb org yg kapel nie die rilek2 jer lg..tp single skali ade org cup..die kawen trus...hahahaa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin