30 November 2010

Selamat Tinggal

Selamat Tinggal kepada anda berdua...
Hati ini sudah tertutup wat korang berdua...
Hati ni dah tawar melihat keletah korang... Kelihatan X comey langsung...
Hati ini sakit apabila tahu anda masih x matang2 lagi...
Hati ini terluka apabila kalian berdua sejahil itu...
Hati ini membatu dengan pujuk rayu anda apabila ketahui anda lah penyebabnyer...
Hati ini Sakit... Sakit... Sakit...

Sudah, pergi jauh dari hidupku ini...
Hati ni dah majuk dah...
Xmo kawan dengan anda dah...

~~Nukilan pada 26 November 2010 ~~

[Gambar ini tiada kaitan langsung ngan entri ini]


Lagi tensen tatkala ini adalah kerana opis dah block FB....

~~Tensen~~ MySpace

5 comments:

Rashidi Isa said...

lor..pasal plak nie..fb dah kena block..huk3..abish r camnie..huk3.. X(

Anonymous said...

alor..np nie imma? huhu....
saba yer....

C'Chanteque Maness said...

lor...yeker...huk3..ptt arr da xleh nk reply msg...no more gossip gurl la cmnie...imma..kite gune email la..xpon gmail..leh chat..hik3..

Imma Yusri said...

korang ber3 lebih risokan FB aku yg xleh di access jer dari ati ini... huk3...

dear Shidee : dah kena block lar... pas opis hour baru leh access... huk3...

Anoy : nasib ko tanye pe sal... terharu aku... aku dah x bela hamster dah. aku majuk.... huk3

huda : alamat gossip girl kena pindah umah lar. jejom kat gmail lar.. ko add gmail chat aku.. aku x reti lor...

C'Chanteque Maness said...

huhu..mmg ler..kalu fb xleh nk bukak..ko pn xleh nk bwat sesi luahan rs hati..sbb tu riso FB tuh..aku dh add gmail ko..so tggal chat jer skrg nie...jom imma..cpt..heehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin