07 July 2010

Bile Mrs Maru Tido

Kecomelan yang melampau bile tengok My Mira aka Mrs Maru tido... Kalau korang tengok, sure berguling2 gelak... memang kiut giler... Dah lar badan montel debab... Kuci... kuci... kuci... Mira...

[Ssyhhhh operasi skodeng nak mule]

[Dekat sikit beb....]

[Kasi Zoommm habis lar...]

[Hahaha... terbongkang Mira tido... ]

[Other site]

Kalau dah tido camni, bagi makan pun bukak mate sebelah jer... Giler lena... hohoho... Miss pulak kat Maru & Mira....

10 comments:

C'Chanteque Maness said...

Huhuhu~~ comeynyerrr..mcm tuan die gak..bkn men tgolek lg tuh..
ko pn tdo mcm tu ker imma?hihihi

Naima is IMMA said...

Woit... aku tido sopan santun k... kekeke....

tang tido aku x same, tp bile ko kate aku comey, kembang kincup aku... kui3

belagak said...

comel cam aku

Naima is IMMA said...

owhhhh... muke ko cam tikus ek???

n0n0n said...

cet....xde la comel sgt....nnt aku antar kuceng aku yg lg comey g mkn pets ko ye?muahahahahahahahahaha

ayat di atas adalah ayat jeles ok?aku xleh nk bela apa2 menatang sbb bz...ciss....aku cuma dapat bela sekor kura2 je kat dlm kete aku....huhuhu....tu pn patung je

Naima is IMMA said...

hahaha... sian ko nonon... sabo yer... ko xyah bela pape... bela diri sendiri udah... hohoho

Rashidi Isa said...

aik..pasat tikus pun jeles..belakang umah sy nie bnyk lagi tikus..montel2..kiut2..tp jahat..huhuhuhu..sapa mau..free jerk..hahahaha..

Naima is IMMA said...

hahaha... tikus tu xmo lar... busuk2... pastu ekor panjang... ni ekor kuntut jek... kekeke...

ape ni gado2 sal tikus... bek gadoh sal sotong ker...

Rashidi Isa said...

dah..sotong pulak dah..tau r sotong tu punca segalanya..hahaha^^

Naima is IMMA said...

hahaha... sotong... sotong.... kang jadi sutun lg susah...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin