Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

18 June 2012

Kesilapan Semasa Majlis Batal Air Sembahyang

Pengalaman aku memantangkan aku.... Hehehe... Anyway, pengalaman yang aku dah lalui ni, nak lar aku kongsi kepada kawan2 supaya bolehlah kepada kekawan bride to be amek iktibar akan ape2 yang kami lalui sepanjang persiapan sampailah ke majlis perkahwinanya...

Kali ini, aku nak review balik alkisahnya kisah semasa majlis batal air sembahyang (Actually, tok kadi Manjoi, memang marah panggil upacara batal air sembahyang... Katenyer, watpe nak batalkan air sembahyang... mengarut... hehehe).  Kesilapan aku adalah cara duduk kami berdua pada ketika itu.... Ce lihat pic kat bawah ni untuk lebih mudah paham....


Sebenarnya suamiku xleh duduk seperti mana aku duduk sebab kaki dia ade sakit sikit... Maka hanya setakat ini saja yang termampu... Yang aku pun sengal sangat, dah memang tau laki x leh dok macam tu, aku ngada-ngada duduk macam tu... Maka inilah hasilnya... Hahahaha...

Dan seharusnya aku buat macam mana kakwan aku buat mase majlis dia yang lalu... Dua2 duduk kaki terjulur ke bawah... So bile kedua-dua buat macam tu, maka gambar yang terhasil akan nampak cantik sekali...

Xpun, nak lagi selamat dan kemas, buat jer macam mane Ana Rafali or Lisa Surihani mase kahwen aritu... Dua-dua gune kerusi... Rasenya zaman sekarang ni, dah x pelik kalau wat macam tu... Nampak lagi cantik pulak tuh...


So prepare lah apa yang patut supaya gambar wedding anda akan nampak gorgeous... Hik3....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin