Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

26 June 2012

Wishing me 27th Birthday...^^

Ingin di maklumkan bahawa, hari inimerupakan ulang tahun Puan Gedik yang ke-27..... 
Yeayyyy...~~~~!!!!
Puan Gedik udah semak TUA.... Erkkkkk.....***
Puan Gedik udah semakin matang.... Cewahhhhh~~~~
Puan Gedik udah semakin langsing... (????????)

Ape2 pun, inilah besday yang BEST, sebab besday ini di raikan dengan pasangan hidup dunia dan akhirat, iaitu Mohd Rashidi b Isa.... Mekaseh dear, dengan hadiah (seperti dalam gambar) yang di berikan dan wishing yang sungguh romantik semalam.... Love you so much....
Harapan saya cukup banyak kini....
Saya harap, cinta kami suami isteri kekal utuh dunia & akhirat....
Saya harap, kami akan di kurniakan anak-anak yang SOLEH & SOLEHAH...
Saya harap, kami sekeluarga di murahkan REZEKI yang halal...
Saya harap, selepas ini kami akan menjadi lebih baik dari sebelumnya....

Kepada En Suami,
Terima kasih kerana menjadi sebahagian dalam hidup daku.....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin