Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

21 June 2012

Majlis Perkahwinan : Wedding Cakes

Wedding Cakes aku order dengan opis mate aku... Hubby dia ni Chef dan pengajar kat MARA... Dan as part time, dia ade lar wat wedding cakes... Memandangkan Hubby nya yang memang berpengalaman dalam bidang pastry, maka aku pun memberikan kepercayaan kepada beliau untuk menyediakan kek ku... Dan hasilnya.....
Akan tetapi, wedding cakes impian aku adalah macam gambor di bawah ini.... Ntah lar aku rase sweet sangat bile tengok kek tu...

 My Dream Wedding Cakes

Tapi xper lar, kek aku masih nampak sweet lagi, walaupun agak menyimpang dari impianku... Uhuuu.... Dan yang lagi nampak x bape sweet adalah cheese tart dia... Nampak xbape kemas lak... Alahai Imma, ko memang banyak bunyi... nasib laki ko sayangkan ko jugak... Kekeke... Ape2 pun Kek yang di sediakan oleh Chef Azmil memang sedap.... Cume tart dia yang terlalu manis... Bagi aku lar....

Cheese Tart

So pada yang nak tengok hasil keje Chef Azmil, bolelah ke FB wife dia... Or nak call diorang terus pun boleh...

Scrunptious Pastisserie

Azmil 012 5551487
Siti Hajar  012 3174301

FB : Siti Hajjar bt Mustafa

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin