Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

06 June 2012

Majlis Perkahwinan : Katering

Sejujurnya saya sangat berpuas hati dengan rasa asam garam masakan oleh kateringku semasa weddingku yang lalu... Dan bukan aku saja yang cakap menda yang same, my family, kawan2, sanak saudara banyak yang memuji.... Memang sedap....

Katering yang aku amek ni dari Titi Serong, Parit Buntar sana.... Memandangkan deme ni orang utara, masakan pun, more kepada utara taste... Ala-ala nasi kandar gitu.... Memang terbaik lar... Macam makan nasi kandar penang jar.... Uhuuuu... Walaupun dah hampir 2 bulan kenduri aku, Acar buah dia, maseh maintain sihat aka elok, dan maintain sedap.... Sungguh aku rase berbaloi2 aku pilih Titi Serong Katering sebagai katering untuk wedding aku....

Pic???? Ntah, ade sape2 snap pic nasi yang korang makan x??? Kalau ade, please lar sedekahkan padaku... Serius, aku sangat ketandusan gambar.... Mujur Cik Cchanteqmaness sponsor sudah gambor nyer.... Kalau x, lagi kering koleksi aku.... Dan nak tunggu photografer..??? Ntah nape, lambat sangat ni... Dah masuk 2 bulan ni... Sakit perut aku nak tunggu ni.... Adoiyaaaa....



Berbalik kepada Katering, di sini aku nak share2 lar.. menda baik kenalah berkongsi... Same2 akan untung gak.... Katering ini di terajui oleh seorang Cikgu yang bernama Cikgu Khamarul.... Kat Titi Serong, ade banyak katering... Tapi kalau nama Titi Serong Cikgu, Cikgu Khamarul is the only one....

Titi Serong Katering
Cikgu Khamarul Zahri
(012-2414030 @ 05-7169302)

No. F-89, Jalan Kedai Empat,
Titi Serong, Parit Buntar,
34250 Tanjung Piandang, Perak

6 comments:

C'chanteque Manes said...

ehh ehh...ade name sy la kt ctu..hehehe...alahai..ciannye pgantin...weh..nnt ko bgtau total cost yg ko sendri kuarkn tuk majlis ko nie eh...sgt2 bguna tuh...

Imma Yusri said...

alaa total cost tu sensitip sikit... kekeke... tp klu ko nak nasihat aku tu, leh lar kite PM2... kekekeke

TimMie said...

Dia amik 1 kepala brp ringgit?

TimMie said...

Dia amik 1 kepala brp ringgit?

TimMie said...

Dia amik 1 kepala brp ringgit?

Imma Yusri said...

@TimMie : Dear Tim... Katering ni charge dalam RM8-9 jer sekepala... sangat berbaloi-baloi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin